Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de antwoorden op de meestgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen per onderwerp

Mocht jouw vraag of antwoord er niet bij zitten kun je altijd contact met ons opnemen.

Veelgestelde vragen

Hoe gaan jullie om met Corona (maatregelen):
Klik hier voor onze Corona informatie.

Zijn de tarieven inclusief?
Alle tarieven zijn inclusief gebruik van de diverse voorzieningen, elektra (met uitzondering van voor en seizoenplaats), gebruik (warm) water.

Vanaf hoe laat mogen we inchecken?
Heb je een kampeerplaats geboekt? Jullie kunnen vanaf 14.00 uur op de plaats terecht. In het voor of na seizoen is het soms mogelijk om iets eerder te komen. Bel even een dag van te voren wat de mogelijkheden zijn.
Bij de Hemelvaart en Pinksteren arrangementen kan je vanaf 9:00 arriveren. Let op, dit geld alleen voor eigen kampeermiddel.

Als jullie een Chalet, Glampingtent of Boomhut XXL gehuurd hebben mogen jullie vanaf 15.00 uur inchecken. Mocht je eerder zijn, kun je de auto op de parkeerstrook naast de weg. Natuurlijk mogen jullie ook alvast de camping op. Hebben jullie particulier gehuurd? Dan moet je dit overleggen met de eigenaar van het chalet, vergeet je niet te melden op de receptie. 

Is het mogelijk buiten openingstijden van de receptie te arriveren?
Ja, dit is mogelijk. Wanneer de receptie gesloten is, kan je gebruik maken van de intercom naast de ingang. Er komt dan gelijk iemand naar je toe om je verder te helpen. Weet je van te voren dat je later aankomt, laat het ons dan even weten. 

Hoe laat moeten we uitchecken?
Als jullie een kampeerplaats hebben kunnen jullie tot 12:00 uitchecken. Hebben jullie een Chalet, Glampingtent of Boomhut XXL gehuurd, dan kunnen jullie tot 10.30 uur uitchecken. En als jullie particulier gehuurd hebben moet dit in overleg met de eigenaar van het chalet.
Bij de Hemelvaart en Pinksteren arrangementen kan je met je eigen kampeermiddel tot 19:00 uitchecken. DIt geld niet voor onze verhuuraccommodaties!

Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn zeker toegestaan. Wel dienen honden aangelijnd te zijn. In onze verhuuraccommodaties zijn honden niet toegestaan met uitzondering van de Paardenloges.

Zijn de kampeerplaatsen autovrij?
De kampeervelden zijn autovrij. Je kunt de auto op de speciaal aangewezen parkeerplekken zetten.
Op de Stoevert mag de auto op de kampeerplek.

Waar kan ik de extra auto parkeren?
Per kampeerplaats mag er maar 1 auto op het terrein. Heb je toevallig een extra auto mee, dan kun je deze parkeren op de groenstrook aan de hoofdweg naast de weilanden en paddocks. Het parkeerterrein voor de receptie is bedoeld voor kortparkeren/dagbezoek.

Is barbecueën toegestaan?
Het is toegestaan om te barbecueën. Zorg wel dat de buren geen rook- overlast hebben en dat de brandveiligheid niet in gevaar komt.

Mag er gebruik worden gemaakt van een vuurkorf?
Dit is onder andere vanwege het bosrijke gebied niet toegestaan.

Is het zwembad verwarmd?
Het zwembad is een onverwarmd buitenbad. 

Zijn er kinderbedjes te huur?
Er zijn geen kinderbedjes aanwezig.

Zijn er koelkasten te huur?
Er zijn geen geen koelkasten aanwezig.

Is er linnen en of keukengoed aanwezig?
In de verhuuraccommodaties zijn dekbedden en kussens aanwezig. Bedlinnen en bad goed kun je bij ons huren en keukengoed dien je zelf mee te nemen.
1 persoons lakenpakket € 6,50
2 persoons lakenpakket € 9,-
Badgoed € 3,- 

Wordt er ook particulier verhuurd?
Er zijn enkele gasten die hun stacaravan/chalet verhuren. Sommige adverteren hier zelf mee, maar je kunt ook contact met ons opnemen, dan geven wij aan welke gasten hun caravan of chalet verhuren. Je betaald een huurprijs aan de caravan eigenaar. Bij aankomst betaal je per persoon overnachtingstarief € 4,00 in voor- en naseizoen en € 5,50 in het hoogseizoen. Deze prijs is inclusief € 1,30 toeristenbelasting, gebruik zwembad en andere faciliteiten en eventueel recreatieprogramma. 

Wanneer dien ik te betalen?
Nadat de reservering geplaatst is, verzoeken wij je de helft van het totaalbedrag binnen 14 na boeken te voldoen. De andere helft dient 4 weken voor aankomst betaald te worden. Indien er kort voor aankomst geboekt wordt, wordt het betalingstermijn aangepast naar een termijn of zal er bij aankomst contant of per pin betaald moeten worden.

Wanneer is er een recreatieprogramma?
Tijdens de Pasen, Meivakantie 30 april t/m 9 mei, Hemelvaart, Pinksteren en van 17 juli t/m 28 augustus is er een gevarieerd programma.

Hoe werkt de televisie aansluiting?
De meeste van onze kampeerplaatsen hebben nu nog een tv kabel aansluiting (cai), het gebruik hiervan zit bij de prijs in. Wij bieden momententeel alleen digitale televisie aan, om dit te kunnen ontvangen moet de tv wel zijn uitgerust met een dvb-c tuner. Deze hebben wij ook beperkt te huur op de receptie. Op de nieuwe velden kun je een Wifi modem huren om je tv pakket van thuis te streamen.

Zijn jullie het hele jaar geopend?
Wij zijn een seizoensgebonden bedrijf. Dit betekend dat we in de winterperiode gesloten zijn. Vanaf eind oktober/begin november zijn de camping en slagboom gesloten. Mensen met een jaarplaats mogen ten alle tijden lopend naar hun caravan of chalet toe, echter is overnachten niet mogelijk en toegestaan. 

Vragen omtrent de Manege:

Hoe kan je lessen en/of bosritten boeken?
Je kunt bij het reserveren van een plaats op de camping aangeven dat je interesse hebt in de manege. Dan zullen wij samen met de bevestiging de juiste informatie meesturen over de mogelijkheden. Natuurlijk kun je dit ook telefonisch doen. Let op, lessen en bosritten dienen tijdig te worden gereserveerd, vol = vol.

Wanneer kun je paardrijden?
Er worden lessen en bosritten gegeven tijdens de Pasen, Meivakantie 30 april t/m 9 mei, Hemelvaart, Pinksteren en van 12 juli t/m 28 augustus 2021. Buiten deze periodes zijn lessen en bosritten niet mogelijk.

Gaan de lessen door bij slecht weer?
De lessen en bosritten gaan te alle tijden door, tenzij het gevaarlijk wordt, zoals bij onweer heel dichtbij.
Ook als het warm is gaan we door, maar passen we de intensiteit aan. Waar mogelijk is zal er het een en ander worden verschoven.
Als er een les niet doorgaat of wordt verschoven, dan laten we dit de ruiters zo snel mogelijk weten.

Hoe werkt het met het afzeggen van een beginners/dressuur/springles of bosrit?
Gereserveerde lessen kunnen altijd worden afgezegd. Als we een vervangende/passende ruiter kunnen vinden voor de afgezegde les, worden de kosten hiervan verrekend. Indien er geen vervangende/passende ruiter gevonden wordt, blijven de kosten staan.